Pages


Wednesday, November 10, 2010

Berita Perpindahan (Pemain dan Jurulatih)

Perlis hilang ramai pemain

LEBIH 85 peratus pemain skuad Liga Super Perlis musim lalu, dilapor sama ada tidak disambung kontrak atau bakal berhijrah menyertai beberapa pasukan dan kelab pada kempen Liga Malaysia 2011. Difahamkan, sebahagian daripada pemain terbabit adalah barisan muda berpotensi tinggi yang juga anggota utama atau aset penting skuad Singa Utara itu membabitkan semua posisi termasuk penjaga gawang, pertahanan, tengah dan penyerang.

NS pancing lima pemain kebangsaan

NAIB juara Piala Malaysia, Negeri Sembilan dijangka bakal diperkuat lima pemain kebangsaan dan berpengalaman bagi menghadapi kempen Liga Malaysia musim depan, yang dijadual membuka tirainya awal Januari ini. Bagaimanapun, nama pemain terbabit masih dirahsiakan kerana pengumuman mengenainya dijangka akan dibuat dalam tempoh terdekat selepas Persatuan Bola Sepak Negeri Sembilan (PBNS) mengadakan mesyuarat hujung minggu ini.
Sambung Baca

Perak ikat bintang

PEMINAT Perak diberi jaminan skuad Seladang akan mendapatkan khidmat pemain bertaraf bintang bagi memperkuat pasukan itu dalam kancah bola sepak Liga M, musim depan. Jaminan itu diberi pengurus pasukan, Khairul Azwan Datuk Harun yang berkata, usaha kini dilakukan untuk mengisi kekosongan dalam pasukan. “Perak masih ada lapan kekosongan. Kami akan berusaha mendapat pemain berwibawa yang diperlukan itu. “Bagaiamanpun, bukan semua lapan slot akan diisi pemain bintang memandangkan ia membabitkan kewangan besar,” katanya.
Sambung Baca

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails